Klachten over Reizendeals.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Reizendeals.nl zijn gemeld. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Online Reisbureaus

98%
52 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
51 klachten opgelost
1.7 /10
21 stemmen

Ik heb deal gewonnen en geanuleerd. Ook de factuur ontvangen van annulering. Ik heb niet betaald. Ze dreigen een incasobureau in te schakelen. Ik heb toch ook rechten in België. Eerst dienen ze toch naar gerecht te stappen? Het regent klachten van reizendeal.... Lees meer

Herinneringen

Klacht van op 10 april 2019 over Reizendeals.nl in de categorie Online Reisbureaus

BesteIk heb in november 2018 2 veilingen gewonnen. Gisteren kreeg ik oppeens een mail van een incassobureau dat ik een rekening van €740 moet betalen. Ik alsnog NOOIT een herinnering gekregen van reizendeals van betaling dat moet worden gedaan. Hierbij dien ik een... Lees meer

Compliment van malabon1927 op 12 maart 2019 over Reizendeals.nl

ik kreeg een mail van jullie dat mijn klacht in behandeling is en verwacht een oplossing grtj jela.

Compliment van Kato Pote op 15 augustus 2018 over Reizendeals.nl

Vandaag telefoon gekregen van Reizendeals. Het geld wordt terug gestort, en dus is deze klacht OPGELOST!

Compliment van alvinbelgium op 23 april 2018 over Reizendeals.nl

We zijn volledig akkoord en best tevreden met de oplossing die we samen gevonden hebben.