Klacht: reistijd

op 09 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

ik woon in Geldrop en moet 8 okt. naar Nijmegen en terug. doe dit normaal met auto : betekent retour ongeveer 2 UUR reistijd. Ben nu ’n keer met de trein gegaan. Omdat trein slechts tot Den Bosch liep, ben ik via Venlo gegaan. Reistijd retour, LET OP : 5 uur en 40 min !!!!!.
Het begon met de te late trein van Geldrop naar Eindhoven, waardoor gemist de trein van Eindhoven naar Blerick en ook van Blerick naar Nijmegen. ’s Avonds te late trein van Blerick naar Eindhoven, waardoor aansluiting naar Geldrop gemist. Heb 1 uur moeten wachten op volgende trein naar Geldrop, dus 5 UUR EN 40 MIN. reistijd voor retourtje Nijmegen!!! Je snapt wel dat ik in het vervolg de auto weer neem. Wat een slechte service !! p.s.( het gaat me niet om geld terug, ik had Kruidvat voordeeldagkaart )

als de treinen op tijd rijden zodat je geen aansluitingen hoeft te missen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 25 oktober 2016 om 08:12 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A.Slegers