Klacht: Reisleidster verkeerde informatie door gegeven

op 14 juni 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Bij de informatie dag om excursies te boeken gaf Miriam al bijna geen informatie . Wij wilden naar Lanzarote met de boot vanaf fuertaventura die dag zou volgens haar eten bij zitten en drinken. Daarbij zouden we met een glasbodemboot daar naar toe varen . Dit alles was dus niet het geval geen glasbodemboot en geen eten en drinken . Dit heeft ons 98 euro gekost . En hebben dus nog extra kosten moeten maken voor eten en drinken 30 euro . Graag hier een nette oplossing voor . De reisleidster gaf tevens ook verkeerde informatie over de markten hier zoals verkeerde dagen en tijden hier kwamen wij achter door aan de receptie van het hotel te vragen hoe we het beste er naar toe konden gaan en die zeiden dat er Groenmarkt was op zaterdag maar op zondag weer een dag vergooid.

Wij zijn tevreden als een deel van de excursie wordt vergoed anders hadden we deze niet geboekt .

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Beste mevrouw Ten Broeke, wij willen u vragen ons uw reserveringsnummer door te geven, zodat wij uw klacht kunnen registreren en u op korte termijn van een reactie kunnen voorzien. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Beste mevrouw Ten Broeke, tot op heden hebben wij nog geen reserveringsnummer van u mogen ontvangen via Klacht.nl. Kunt u deze alsnog doorgeven, zodat wij uw klachtmelding zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen? Alvast bedankt voor de genomen moeite! Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 29 juni 2016 om 09:43 geantwoord

Op woensdag 29 juni heeft onze afdeling Customer Service Neckermann Reizen een inhoudelijke reactie naar aanleiding van uw klachtmelding verstuurd naar uw reisbureau, D-Reizen Vakantiewinkels in Winterswijk. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met uw reisbureau op te nemen, zodat men onze reactie met u kan bespreken. Wij bedanken u hartelijk voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Customer Service Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsdenice