Klacht: Reisleidster incompetent

op 03 augustus 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Op 22 juli arriveerden wij op Tenerife in hotel Gran Tinerfe. De transfer verliep ok echter werden hotelnamen niet omgeroepen en moest je zelf maar raden wanneer je moest uitstappen? De reisleidster voorin deed geen mededelingen hielp niet bij het omroepen van hotel o.i.d. We kregen een brief met daarin de tijd waarom de reisleidster aanwezig zou zijn voor vragen en excursie boekingen. Dit zou de volgende dag (zaterdag 23 juli) zijn om 18.30 uur. Wij zijn deze zaterdag om 18.20 uur al aanwezig op de aangewezen plek maar om 18.30 uur verschijnt er niemand. We hebben gewacht tot 19.00 uur en toen de map erbij gepakt waarin staat hoe je contact kunt opnemen bij vragen.
Wij hebben hierbij het nummer uit de map gesmst zoals is aangegeven. Je kunt smssen, whats appen of bellen. Ik verstuur een sms met de vraag waarom er niemand is verschenen op afgesproken tijdstip. Een automatisch antwoord verteld ons dat binnen een uur gereageerd wordt.
We krijgen als antwoord dat we maandag naar een ander hotel kunnen komen voor bezoek reisleidster. Dan zijn er al 4 vakantiedagen van ons om! Wij wilden graag 4 excursies boeken dat zou nu dus al niet meer lukken.
Wij verzoeken iemand te sturen de dag na het verzuim van de reisleidster maar hier wordt niet op ingegaan, sterker nog er komen niet eens excuses of medeleven in de zin van wat vervelend dat jullie voor niks hebben gewacht.
De betreffende maandag wordt ik ziek, ik kan niet weg en sms hierover. Morgenavond komt de reisleidster naar ons hotel is het antwoord.
Dit is dinsdagavond wij hebben nu nog 3 dagen over voor excursies….
Deze dinsdagavond komt de reisleidster weer niet opdagen op opgegeven tijdstip het betreft Nele Desmidt, wij bellen dit keer het nummer en Nele geeft aan er bijna te zijn, ruim 20 minuten te laat! We wijzen haar op het feit dat ze zAterdag niet is komen opdagen. Ze ontwijkt de vraag en zegt dat ze niet meer weet wat er was, Dat we haar hadden moeten bellen want ze wist van niks. Ik vertel dat in de map staat hoe contact gezocht kon worden dat wij dit gedaan hebben en hier dus niks mee gebeurt is.Geen excuus, geen sorry niks. Haar enige reactie ja mijn nummer staat in het rood die had je moeten bellen. Ze begint emotieloos haar eilandverhaal op te dreunen. Wij geven na 15 minuten aan dat we graag excursies willen boeken dat we gezien het niet komen opdagen van haar nu nog maar 3 dagen overhebben.
We willen 3 dingen doen echter zegt ze nu dat er voor morgen niks geboekt kan worden wang het is na 19.00 uur dan kan ze niet meer in het systeem. Kortom we hebben nu nog maar 2 dagen over om iets te boeken.
We boeken 2 excursies. De la gomera jeepsafari en bezoek loropark.
Wij staan vrijdag klaar op de aangegeven ophaalplek voor het loropark. Ruim een half uur van te voren en vragen elke bus die stopt of we mee moeten met deze transfer. Na Bijna een uur zijn we nog niet opgehaald en bel ik Nele. Die zegt jullie zijn kennelijk niet opgepikt ik kan geen taxi sturen te duur jullie moeten maar een andere dag. Weer geen meeleven geen excuus en een heel onaardige manier van antwoorden gezien wij al een uur aan het wachten waren voor niks. Wij geven aan niet te spreken te zijn over haar geboden hulp en willen een taxi naar het park wij kunnen geen andere dag meer gezien we morgen weer vertrekken. Nee een taxi ging ze niet regelen, we zouden ons geld terugkrijgen. Enorm gefrustreerd gaan we terug naar ons Hotel om toch nog iets van onze laatste dag te maken. Neckermann heeft werkelijk waar niets goed kunnen betekenen voor ons en heeft onze vakantie behoorlijk geprobeerd te verpesten. Pas op het allerlaatste moment na terugstorting geld geeft Nele aan dat het vervelend is dat het zo gelopen is. Van enige service of hulp is voor de rest geen sprake geweest. Om al deze redenen zouden wij nooit meer boeken bij Neckermann. Wij hadden heel andere verwachtingen en hebben nu maar 1 excursie kunnen doen in 9 dagen tijd door het niet nakomen van afspraken en het veel te laat komen opdagen van de reisleidster. Iemand die werkt in de dienstverlening maar hier absoluut niet geschikt voor is!
Kortom:
Neckermann komt afspraken niet na heeft reisleidster: Nele DeSmidt in dienst die te beroerd is enige service te verlenen.

Wij zijn geen moment te spreken geweest over de reisbegeleiding van Neckermann. Pas aan het einde van de vakantie bij de transfer naar de luchthaven was er 1 dame van Neckermann die uitleg gaf over het inchecken op het vliegveld en ons een fijne terugreis wenste. Het eerste moment waarop iets wat op service verlenen lijkt aanwezig was.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 03 augustus 2016 om 18:07 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Alfaz0r

7 maanden geleden - Hoe is het mogelijk dat U ons doorverwijst naar het online reisbureau die uw diensten heeft ingekocht over een klacht die 1 van uw mensen betreft?! Dit laat nogmaals blijken dat het een reisorganisatie betreft die niets te bieden heeft en waar je dus niet moet zijn om maar enige dienstverlening te verwachten....1 punt heeft u wel we zullen zeker de Vakantiediscounter benaderen alsmede meerde forums om ons ongenoegen onder de aandacht te brengen.

Heeft op 04 augustus 2016 om 21:53 geantwoord

Hoe is het mogelijk dat U ons doorverwijst naar het online reisbureau die uw diensten heeft ingekocht over een klacht die 1 van uw mensen betreft?! Dit laat nogmaals blijken dat het een reisorganisatie betreft die niets te bieden heeft en waar je dus niet moet zijn om maar enige dienstverlening te verwachten....1 punt heeft u wel we zullen zeker de Vakantiediscounter benaderen alsmede meerde forums om ons ongenoegen onder de aandacht te brengen!

Bericht van Neckermann Reizen

7 maanden geleden - Geachte heer en mevrouw Muller, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij raden u aan uw vakantie-ervaringen te bespreken met het reisbureau, alwaar geboekt. Zij kunnen dan voor u een klacht bij ons indienen. Enkel op deze manier kunnen wij de kwestie oppakken. Terugkoppeling volgt dan ook via het reisbureau. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Alfaz0r