Klacht: Reisdoel Enkhuizen, blijven steken in Hilversum

op 15 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen om 9 uur vanuit Apeldoorn vertrokken om zonder overstappen naar Enkhuizen te reizen.
In Hilversum moesten wij de trein uit, want er was ergens iets met een viaduct.
Bij navraag konden we alleen in Enkhuizen komen, via Schiphol en moesten dan verschillende keren overstappen, wat voor ons nogal moeilijk is. Mijn vriendin maakt gebruik van een rollator en ik kan niet veel hulp bieden, want ben ook 82 jaar.
We zijn dus maar in Hilversum gebleven, maar dat was niet de bedoeling.

2 nieuwe tickets naar Enkhuizen aub

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen