Klacht: Reisboeking is waardeloos

op 09 augustus 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Onderstaande kwam ik op de site tegen.

———————–
Beste heer/mevrouw,

Na gisteren een verrassingsreis bij jullie te hebben geboekt kregen wij vanochtend een mail toegestuurd dat deze data niet meer beschikbaar is. Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat deze data tot op heden nog altijd bij jullie op de website als beschikbaar staat aangegeven, maar deze toch niet meer beschikbaar is en wij daardoor geen gebruik kunnen maken van deze verrassingsreis. Tot op heden was ik namelijk altijd zeer te spreken over Groupon en daarom verwacht ik ook van een organisatie als Groupon dat ze dit soort zaken op orde hebben. Uiteindelijk gaf de reisorganisatie aan dat ik via jullie klantenservice het moest regelen om uiteindelijk mijn geld terug te krijgen. Nu ben ik hier niet over te spreken. Na de eerste keer 15 minuten x een tarief van 80 cent per minuut in de wacht te hebben gehangen, werd ik uiteindelijk opgehangen door de desbetreffende medewerker. ( Wat mij dus uiteindelijk 12 euro voor niks heeft gekost). Na veel tijd en moeite erin te hebben gestoken heb ik na 2 uur bellen de juiste persoon aan de lijn gekregen die mij verder kon helpen. Na uiteindelijk geholpen te zijn duurt het alsnog 10 dagen voordat mijn geld teruggestort gaat worden… Al met al vind ik het persoonlijk jammer dat het via deze manier moet lopen, aangezien wij ons erg op deze vakantie hadden verheugd.
——————–

Ik heb bijna precies dezelfde klacht, alleen ben ik nu al dagen bezig. Het heeft me uren tijd en frustraties gekost en is er nog geen oplossing geboden. Het was een kadootje van mijn zusje naar mij. Ik wil haar niet teleurstellen en daarom vind ik het geen stijl dat er geen moeite wordt gedaan naar een passende voorstel en heel makkelijk werd gereageerd. Bijvoorbeeld, in de mail staat dat datum niet meer beschikbaar is voor mijn geboekte reis. Hoezo is het niet meer beschikbaar. Na controle zie ik dat op de geboekte data, hotel kamers (alle type kamers) beschikbaar is, ook vluchten genoeg. Nadat ik de vraag terug hebt gesteld om specifieker te zijn met waarom de datum niet meer beschikbaar zou zijn, en of ze me een andere aanbod wilde doen, kreeg ik geen antwoord meer. We zijn 2 dagen verder en ik heb net per mail geattendeerd, nog geen reactie te hebben ontvangen op dat verzoek.
Wat het nog vervelender maakt, alsof het niet irritanter kan worden, is dat ik vandaag via Groupon in mijn mail een algemene herrinering krijg dat deze reis nog te boeken is.

Al met al, is het heel jammer dat mij het gevoel is gegeven, maar als een nummertje te zijn. Zo kan je niet met mensen omgaan. Eerst lekker maken en dan vervolgens dat afpakken en geen aandacht meer aan geven.

Als er een gewaardige of betere aanbieding wordt gedaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gbhagole