Klacht: Reis naar milaan

op 18 maart 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb vorige week een reis geboekt via VakantieVeilingen naar Milaan.

Er stond bij extra bij te boeken:

• Ruimbagage (15 kilo) € 60,- per stuk
• Extra persoon € 149,- p.p.
• Extra nacht € 35,- p.p. per nacht
• Ontbijt € 10,- p.p. per verblijf
• Upgrade naar 4-sterrenhotel € 17,25 p.p. per nacht
• Uitsluiten luchthaven € 60,- per luchthaven

Nou ik heb geveild gewonnen 220 voor 2 personen..
Ik ga met me code de reis boeken.
Ik wil me baby van 4 maanden erinzetten, krijg 149 bij betalen. Denk kan niet.
Maar ga verder dus haal me baby weg.

Staat.vertrekkeb vanuit Zaventem of Eindhoven, Amsterdam.

Betaal 60 euro om Zaventem uit te schakelen, maar er blijft Amsterdam Eindhoven.
Ik wil Eindhoven ook uitschakelen maar kan niet.

Dus je blijft wachten tot je ticket krijgt.
Maar daar staat niet dat je maar 1 kan uitsluiten op VakantieVeilingen.

Er staat uitsluiten 60 euro pet vliegveld.

Ik krijg me ticket en zie vlieg via Rayan air, en kijk hij voorwaarde over baby’s.

Zie 20 euro belasting per enkel reis.
Ik weet inderdaad dat je alleen luchthaven belasting betaald en nooit een ticket.

Flywise zegt stuur een mail dan verwijzen ze me door naar VakantieVeilingen.

VakantieVeilingen zegt dat ik al geboekt heb en niks meer kunnen doen.

Als ik via ansterdam vlieg en me baby meeneem

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 maart 2017 om 12:59 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw gewonnen veiling.

Wij hebben voor u de informatie opgezocht bij de aanbieder omtrent het meenemen van een baby / kind. Voor het meenemen van een baby /kind geldt een toeslag van een extra persoon van €149,-. Deze informatie staat ook vermeld op de website van de aanbieder, deze is als volg:

Is het mogelijk om kinderen en baby's mee te nemen op reis?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer u wilt reizen met een kind (tussen 2 en 16 jaar) of een baby (jonger dan 2 jaar) dan dient u bij het invoeren van de passagiersnamen het vinkje 'kind' aan te klikken en de geboortedatum van het kind op te geven. Hier geldt geen speciaal tarief voor. Let op: wanneer kinderen of baby's worden bijgeboekt kan er geen rekening worden gehouden met wensen voor bepaalde accommodaties met speciale voorzieningen voor kinderen.

Omtrent het uitsluiten van luchthavens, raden wij u aan om contact op te nemen met de aanbieder.

Helaas kunnen wij na het maken van een reservering geen wijzigingen aanbrengen en kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen.

Wij wensen u alsnog een fijne vakantie toe.

Diana - Webcare VV

Heeft op 20 maart 2017 om 14:28 geantwoord

Via Rayan Air kon ik me kind gewoon bij boeken. En me kind meenemen. Als zegt flywise van niet. Na de boeking stond wijzigen of bij boeken niet meer mogelijk. Maar heb het zelf met rayanair geregeld.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 week geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht.Wat fijn om te lezen om te lezen dat u iets met het vliegtuigmaatschappij heeft kunnen regelen. Wij wensen u alvast een fijne reis en een prettige verblijf toe. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Amourtje
x