Klacht: Reis naar London voor 3 personen eindigt in een enorm slechte ervaring

op 15 oktober 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Een dagje London voor 3 personen geboekt voor 16 juni dit jaar. De bus zou een half uur eerder vertrekken van Utrecht, en 15min voor de nieuwe vertrektijd kwamen wij aan. Maar er was niemand te bekennen de bus was al vetrokken. De helpdesk gebeld maar die konden het niet verklaren en adviseerden slechts de bus in te halen en naar het 2e vertrekpunt in Breda te gaan racen. Na negatieve reviews gepost te hebben werd ik benaderd via email dat er een adequate oplossing zou worden geboden mits de reviews verwijderd werden. Dit heb ik gedaan, maar de afspraak van een vergoeding is CityTijger nooit nagekomen. Toch wel echt onze slechtste ervaring ooit helaas. Eén keer, en nooit meer voor ons. Erg veel spijt van.

Boekingskosten teruggestort zien en de reviews mogen blijven staan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Citytijger.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 28 oktober 2016 om 12:19 geantwoord

Beste Soe Hau,

Ik kan geen referentienummer vinden op uw klacht, ook kan ik geen reservering vinden in ons systeem onder de naam Hau. Net als op andere sites ga ik u hier vragen om contact op te nemen met travel@citytijger.com. Dan kunnen wij het alsnog voor u uitzoeken.

Mark Leeuwesteijn

Alle klachten die gemeld zijn door S.Hau