Klacht: reis lissabon grouponcode 0010032pkj ( 2x )

op 29 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

reis Lissabon op 25 maart 2014

voordat ik de reis boekte heb ik gebeld met het kantoor, in Engeland meen ik, of deze reis op 25 maart nog beschikbaar was en dat was zo.
ik heb kort daarna met het bureau gebeld om de reis vast te zetten ( meen dat de man alcindo was genaamd)
ik kreeg toen te horen dat de vlucht van die ochtend vol zat, maar dat er wel plaats was op de vlucht van 06.55 uur die dag
ik ben akkoord gegaan en moest daarvoor wel 60 euro extra betalen.
korte daarna kreeg ik de vlucht gegevens en tot mijn verbazing was dat weer 11.05 uur alhoewel ik dus eerder had gehoord dat die vlucht niet meer beschikbaar was.
60 euro werden wel afgeschreven, maar m.i dus onterecht omdat de vlucht van 11.05 de eerste optie was en ik dus geen andere vlucht nodig had.
afgelopen week bericht dat de vlucht van 11.05 uur vol zat en ik wel weer op 06.55 uur mee kon
zodra ik deze mail had gelezen mijn akkoord gegeven via de mail.
dag daarna hoorde ik dat die vlucht ook weer vol zat
gevraagd alles te annuleren en ik zou dan elders een reis boeken, maar dat was dus niet mogelijk.
alternatief werd aangeboden de 24ste vetrekken maar dan wel weer 130 euro extra betalen.
heb daar tegen bezwaar gemaakt, want een en ander is niet mijn fout
130 euro werden 90 euro en ik moest wel direct beslissen want anders ging alles over en zou ik dus al mijn geld kwijt zijn.
als laatste dus toch maar die 90 euro betaald en ga ik dus nu de 24ste naar Lissabon.
Wat dus eerst 358 zou kosten is nu 358 en 151 euro geworden in totaal 539 euro. Voor dat geld kon ik overal boeken.

Kortom ik voel me behoorlijk beduveld door deze reis organisatie en als ik op het internet lees ben ik niet de enige.

Ik hoop dat u wat voor me kan doen, want heb altijd vertrouwen in Groupon gehad, maar dit is toch een behoorlijke teleurstelling.

in ieder geval de 150 euro terug betalen of de gehele reis annuleren en mijn 540 euro terug storten, zodat ik elders een reis kan boeken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht jzeelenberg

3 jaren geleden - Beste emma, ik las dat Groupon de oplossing had. Dat klopt want ze zeggen dat zij niet verantwoordelijk zijn. Als dat de oplossing was is de klacht dus opgelost, maar wij hadden dus wel een hele dure reis van bijna 600 euro ipv nog net geen 400.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jzeelenberg