Klacht: Reis gewonnen

op 09 oktober 2017 over Jisells in de categorie Online Reisbureaus

Hallo ook ik had een reis gewonnen moest alleen ff een premiumkaart kopen voor 75 euro
Zo gezegd zo gedaan
Het zou een reis naar turkije worden wat voor ons een verlate huwelijksreis zou worden
Aangezien wij in de herfstvakantie zouden gaan vond ik het niet vreemd dat er een seizoenstoeslag op zou zitten en dat we de luchthavenbelasting zelf moesten betalen was mij door de telefoon al gezegd en de 200 euro borg vond ik ook niet echt vreemd want dat zou ik toch na afloop terugkrijgen
Al met al. Moest ik binnen 48 uur de 200 aanbetalen en de andere 316 euro moest voor 14 augustus binnen zijn
Zo gezegd zo gedaan

30 augustus kreeg ik telefoon dat onze reis niet doorging in eerste instantie bleef de meneer van de klantenservice volhouden dat dat door de toestanden waren en dat ze daarom alle reizen naar turkije geannuleerd hebben later in gesprek liet hij ook vallen dat er annuleringen waren omdat iemand zijn moeder ziek geworden was en iemand had last van zijn grote teen
Ik kreeg de andere reisopties aangeboden
Cypres ook een week maar in een andere reisperiode die viel dus af want mijn man en ik hebben alleen die week vakantie
Of 4 dagen naar toscane wat ook afvalt want als we dat hadden gewilt hadden we in eerste instantie daar wel voor gekozen
Ook konden we nog voor dubai kiezen maar dan zou er geld bij betaald moeten worden maar helaas dubai is iets wat zowel mijn man als mij totaal niet trekt al zou ik er gratis naar toe mogen ging ik nog niet
Ik mocht er toch even over denken en zou de volgende dag teruggebeld worden
Ja ik ben teruggebeld net op moment dat ik op toilet zat daarna heeft die meneer het niet meer geprobeert ook de maandag erop geen telefoon ontvangen ook waren de tijden veranderd dat ze bereikbaar waren dit was eerst van 900 tot 1700 nu opeens van 1000 tot 1400 dus ikzelf dinsdag maar weer bellen
Ik kreeg weer die meneer die vertelde mij dat ik een email moest sturen naar boeking@jisells.com met daarin de bankgegevens zo gezegd zo gedaan
En vanaf dat moment totaal geen mogelijkheid meer om contact te krijgen niet per telefoon niet per email wanneer je belt krijg je een bandje kies 1 voor ondersteuning in het nederlands wanneer het lang duurt kies 2 voor engelse ondersteuning
Dan kies je 1 dan krijg je na 3 minuten het bandje alle telefonistes zijn in gesprek spreek uw naam en telefoonnummer in en u wordt teruggebeld kies je 2 gebeurt er hetzelfde en wordt daarna de verbinding verbroken
Inspreken heeft geen zin want zit dat heb ik al een keer of 100 gedaan zowel in het nederlands als in het engels
Wat ook vreemd is is dat als je om 13.59 het bandje krijgt dat alle telefonistes is gesprek zijn dat je dan snel ophangt en weer het nummer draait dat je dan het bandje krijgt dat ze andere openingstijden hebben en dat ze niet meer bereikbaar zijn zelfs inspreken in de voice mail lukt dan niet meer

Ik wil zoiezo het geld terug die ik voor de reis betaald heb 516 euro en de 75 euro die ik voor de kaart heb moeten betalen zodat ik deze gratis reis kon boeken
Daarbij wil een schadevergoeding van 100 euro ontvangen voor de telefoonkosten die ik extra heb moeten maken
Voor de rente die ik misgelopen ben
En voor de extra kosten die ik heb moeten maken omdat dit onze huwelijksreis is wij een andere vakantie hebben moeten boeken die duuder uit gevallen is

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia .van dijk