Klacht: Reis geannuleerd

op 08 augustus 2016 over Vrijuit reizen in de categorie Online Reisbureaus

Reserveringsnummer 14999272

Mijn reis is geannuleerd, dit vanwege dubbele boeking door jullie. Het is mij toegezegd dat ik het volledige bedrag vandaag 8 augustus terug gestort zou worden op mijn rekening, alleen is het nu 8-8-2016, 16:10 uur en het bedrag is nog niet terug gestort. ik wil een andere vakantie boeken, maar dit kan niet omdat ik het geld nog niet heb.

Ik wil vandaag 8-8-2016 mijn geld waar ik recht op terug, niet morgen maar vandaag. Dit omdat ik nog 9 dagen vrij ben en daarna moet ik naar het werk.

Ik heb hierover ook een mail gestuurd naar jullie servicedesk met mijn frustraties.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vrijuit reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vrijuit reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vrijuit reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vrijuit reizen

Heeft op 09 augustus 2016 om 14:55 geantwoord

Geachte heer Bhawan,

Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht op klacht.nl.
Wij hebben uw vandaag telefonisch gesproken.
De uitbetaling is onderweg, helaas kost het enige verwerkingstijd om een betaling van een ING-rekening op een RABO-rekening terug te storten.

Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat u nog een fijne vakantie kunt vinden!

Vrij Uit

Alle klachten die gemeld zijn door Bhawan