Klacht: Mijn GFT container NIET geleegd

op 23 augustus 2019 over Reinigingsdienst RD4 in de categorie Schoonmaakbedrijven

Vandaag wilde ik mijn GFT container binnen halen en zie dat hij NIET geleegd is met de mededeling, op een groen label, dat er metaal in mijn container zou zitten. Dit is ONMOGELIJK! Ik doe ALLEEN groen afval in mijn container. Ik kan u zelfs vertellen hoeveel takken, planten en gras er in de container zitten! In de 11 jaar dat op de Gracht woon is dat nog nooit voor gekomen. Mijn buurman van Danieleik 14 vertelde me dat er een hoop GFT contaner zijn blijven staan wat zeer ongebruikelijk is??? WAT is er aan de hand bij rd4???

Als mijn GFT container de container van de buren zo spoedig mogelijk geleegd worden en we dit als een incident achter ons kunnen laten. Zoals ik mijn buren en de meeste mensen ken op de Gracht gooien deze mensen GEEN metalen in een GFT en van mijzelf kan ik dat zeker zeggen. WAAROM zouden wij ook, daarvoor hebben wij eenandere container, toch?

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reinigingsdienst RD4

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reinigingsdienst RD4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manfredfranken