Klacht: Registratie lukt niet

op 21 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik ontving een mail van van Dijk dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen, in verband met een hack-poging op hun site. Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken maar ik krijg steeds de boodschap dat mijn emailadres onbekend is. Nadat ik dit gemeld heb bij van Dijk kreeg ik een standaard reactie, met verzoek een nieuw wachtwoord aan te vragen. Maar dat lukt dus niet omdat mijn emailadres niet bekend is! Daarom had ik juist gemaild.
Maar goed, ik kreeg daarna de reactie dat ik me opnieuw moet registreren. Wat blijkt? Op hun site is helemaal geen mogelijkheid om je te registreren!

Als mijn registratie we hersteld wordt en ik weer bekend ben met mijn emailadres in hun systeem, gekoppeld aan de leerling-gegevens van onze dochter.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 juli 2016 om 07:33 geantwoord

Beste John,

Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te maken. Het e-mailadres wat hiervoor gebruikt kan worden is: roosluijten@hotmail.com. Inmiddels hebben wij een e-mail gestuurd naar bovenstaand e-mailadres om het wachtwoord te wijzigen.

Wanneer dit niet lukt horen wij het graag.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jluijten