Klacht: Registratie

op 03 juni 2016 over Preventel in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden na het aanvragen van een nieuw abonnement kreeg ik gelijk bericht dat ik nog geregistreerd was bij Preventel.
Terwijl het betalingsbedrag allang voldaan (maand geleden) was en ongeveer wel meer meer is betaald dan nodig was.

Ik heb twee post formulieren gekregen van Preventel met daarin alleen dat ik geregistreerd ben, terwijl ik volgens het incassobureau (Lindorff) allang heb betaald, inclusief een betalingsbevestiging ontvangen via de mail.

Heb nu weer twee bezwaar formulieren verstuurd om mij eindelijk van de lijst af te halen. Maar na een week nog geen antwoordt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik van het lijst wordt verwijderd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preventel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preventel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xyson