Klacht: Regels wijziging ticket en klantenservice

op 03 mei 2017 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Vanwege serieuze persoonlijke omstandigheden moesten we onze reis een week uitstellen. Bij KLM kan dit tegen een vergoeding en aangezien onze tickets van KLM waren, hoopte ik ook dat het op dezelfde manier gold voor cheaptickets. Toen ik hierover belde kreeg ik ten eerste weinig reactie van de persoon van de klantenservice en buiten dat om bleek dat het via hen op een andere manier geregeld is…. het enige wat mogelijk is is een nieuwe ticket kopen, en de oude annuleren (wat ook geld kost!! Waarom zou je annuleren als je toch niks terug krijgt en het kost nog geld ook??). Dus nu zijn we de kosten van 2 tickets kwijt ipv 1. Wonderlijkbaarlijk!
Ik vind het ontzettend klant-onvriendelijk dat een groot bedrijf als cheaptickets daar geen opties voor heeft. Desnoods met een geldige reden oid.

Als we toch een bepaald deel van onze ticket terug kunnen krijgen... maar dit gebeurd waarschijnlijk niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NenP