Klacht: Refurbished Ipod touch retour sturen

op 13 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medio mei jl. heb ik voor mijn dochter een Ipod touch gekocht. Na circa 4 weken werd deze geleverd, echter in dezelfde week van levering kreeg ik via de mail het bericht dat deze Ipod touch refurbished blijkt te zijn. Daar had ik niet voor gekozen en heb in een mail aan Groupon gemeld van de retourprocedure gebruik te willen maken. Inmiddels is het 13 juli en is het nog steeds niet gelukt de Ipod terug te sturen – ik krijg geen reactie van Swissdeal.com – en zodoende mijn geld terug te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

De retourprocedure via Groupon te laten lopen, dan stuur ik vandaag nog de Ipod touch goed verpakt en compleet retour aan Groupon zodat het geld zsm terug gestort kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door Eramus