Klacht: Refurbished iphone5s

op 20 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 5 juli een Iphone5s besteld. Deze zou binnen 14 kalenderdagen worden geleverd. Vandaag 20.07.2016 navraag gedaan waar dat ding bleef. Kreeg ik te horen dat de leveringsdatum is verlengd naar 03.08.2016. Ik kreeg een vaag verhaal te horen dat de leveringsdatum van 14 dagen niet zou kloppen en dat deze was gewijzigd naar 21 werkdagen, wat uitkomt op 03.08.2016. Dus bijna een maand verder. Maar hiervan mededeling doen is niet gedaan.
Ik betwijfel of de datum van 03.08.2016 wel gehaald wordt en dat ze niet wederom de termijn gaan verlengen. Dit is dan ook tevens de laatste keer dat ik nog zaken doe met Groupon!!! Ik voel me echt bedrogen…

Er zijn 650 van die iphones verkocht. 650×199,- = ruim 129.000 Euro. Dat lijkt me toch wel een aardige liquiditeit die ze met bedrog binnen hebben gehaald.

Wanneer ik dat ding heb ontvangen in de door hen opgegeven leveringstermijn. Ik heb toch ook op hetzelfde moment van bestelling betaald? Of niet soms???

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:30 geantwoord

Beste meneer Ozkaynak,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het product niet is geleverd binnen de gestelde termijn.

In ons systeem zie ik dat uw verzoek is goedgekeurd en dat het aankoopbedrag is teruggestort op 04.08.2016.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 155.00 euro en 44.99 credits voor de deal: \\\"iphone 5s 16 gb Silver\\\". U heeft namelijk de deal op deze manier aangekocht.

Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

De credits zullen binnen 24 uur op uw account komen te staan.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u zult de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door 020_CO