Klacht: Refurbished iphone

op 19 december 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik ontving een refurbished iphone waar er een defect aan was.
Hij werd teruggestuurd, de icloudgegevens werden ook doorgegeven.
Ik kreeg een tijd later mijn iphone terug, nu werkte hij helemaal niet, scherm bleef zwart.
Ik mailde opnieuw. Men liet me weten de gsm nogmaals terug te sturen.
Nu wordt er beweerd dat er een ander account aan de gsm is gekoppeld en men niets voor mij kan doen………………………. terwijl men eerder had laten weten dat het in orde was en ik de iphone mocht opsturen. Nu liet men weten dat ik de iphone die dus stuk is, terug zal krijgen….. Dan betaal je 200€ en krijg je een kat in een zak! Ik kan zo’n dienst na verkoop niet begrijpen. We hebben het toestel niet eens kunnen gebruiken…..

Ik wens een andere iphone!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 24 december 2017 om 11:18 geantwoord

Beste mevrouw Vervoort,

Wat ongelooflijk vervelend dat u een tijd verder bent en alsnog niets aan uw toestel heeft!
Wij zien dat u ondertussen per mail ook contact heeft met een van onze collega's en zij onderhoudt het contact met de betreffende leverancier. Zij zal er ook alles aan doen om u een oplossing te bieden.

Team Groupdeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 24 december 2017 om 12:34 geantwoord

Het enige wat de leverancier doet is de iPhone terug naar ons sturen en that's it. Daar ben ik helemaal niet tevreden mee. Men vindt hem niet meer terug in de icloud..... en ik kan niet doen

Bericht van Groupdeal

3 maanden geleden - Beste mevrouw Vervoort, Dat is inderdaad erg vervelend, en begrijpelijk dat u daar niet tevreden mee bent. Wij gaan ervan uit dat het opgelost gaat worden, en zullen ons best doen om uw toestel wel gerepareerd te laten worden natuurlijk. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen hierbij. Met vriendelijke groet, Team Groupdeal info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bren1