Klacht: refurbished iphone 5s besteld bij groupon.

op 08 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 30 juni een refurbished iphone 5s besteld en voelde na de aankoop dat er iets niet helemaal haaks was door de vele reacties die ik gelezen heb op internet.
Hij zou door infotheek verkocht worden en hun heb ik dus ook gebeld, ze zeggen dat ze groupon inderdaad een hoop iphones verkocht hebben maar ze verder niks te maken hebben met de verdere verkoop ervan.
De site die ze aangeven op groupon is http://unknown wat ik ook vrij raar vind. Als ik de details probeer te bekijken van mij iphone geeft hij een foutmelding aan op de groupon site.
Na meerdere keren gebeld te hebben met groupon om te vragen of ik de iphone5s kon annuleren kreeg meerdere buitenlandse mensen aan de lijn met een accent die me meer pap en nat hielden als dat ze een oplossing zochten voor het probleem die groupon zelf veroorzaakt heeft om in zee te gaan met malafide bedrijven.

Ik wil enkel mijn geld terug en de iphone annluren……
Een ene meneer Rifa gaf mij aan dat ik maar 24 uur bedenktijd had om hem te annuleren wat ik belachelijk vind. wel staat er onder de voorwaarden van groupon dat je wettelijk 14 dagen bedenktijd heb en hem binnen de 14 dagen kan annuleren. Ik kreeg steeds maar het antwoord, ja meneer ik snap u , ja meneer ik begrijp u frustratie….

Toen ik de hoop maar opgegeven had omdat ik me geld wss tog niet zou terug krijgen heb ik maar gevraagd of ze mij een track and trace code konden geven die overigens nog niet op mijn groupon account stond.
meneer gaf aan dat hij der wel opstaat en ik concludeerde hem dat het niet zo was omdat ik zelf inlogde op mijn account. uiteindelijk gaf hij mij een track and trace code van een shipping bedrijf waar alleen mijn postcode opstond en niet de straatnaam en huisnummer…. het gaat om de site www.landmarkglobal.com
toen ik vroeg om een bevestigingsmail van Rifa zij hij me dat hij me het order nummer tog al gegeven had..? ik vroeg nogmaals of dat de manier van zaken is van groupon? uiteindelijk heeft hij maar een mail getypt en die naar mijn email verzonden ”dit terwijl ik Rifa aan de lijn had” aangezien ik het niet meer vertrouwde.
Ik heb altijd gedacht hoe kan zo een groot bedrijf zoveel mensen oplichten zonder dat ze er schade aan richten en er zo mee wegkomen..? Er zijn nu meer dan 650 iphones verkocht via service@resellerdirict.biz wie heeft zijn iphone wel gehad en in welke staat verkeerd hij? ik zou dat wel eens erg graag willen weten.
Sinds vandaag is de iphone 5s van 199 euro van groupon gehaald omdat ze uitverkocht zouden zijn….

overigens heb ik nog 1 mail gehad van service@resellerdirect.biz onder de naam Maria Broek, in het mailtje stond dat ik de iphone binnen 14 dagen op het goede adres zou ontvangen. Wel was het mailtje erg rommelig opgesteld met veel spelfouten.
zo stond mijn naam en aanhef er 2 keer in.

Dit is geen gang van zaken.
Ik wil mijn geld terug!! 199,- euro en geen cent minder.

gr jim

Als ik mijn geld terug krijg of binnen 2 dagen een goed werkende iphone heb op de deurmat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jim777