Klacht: Refund geannuleerde tickets

op 21 januari 2014 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 2 januari tickets geboekt voor een Moldaviëreis en uiteraard meteen via iDEAL betaald.

Krijgen we later bericht dat Alitalia de vlucht helemaal had geschrapt en dat we dus nieuwe vluchten moesten boeken maar wel ook gewoon weer betalen, onder het mom dat zij het ‘geld eerst terug moeten krijgen van Alitalia’…

We zijn nu 19 dagen verder en nog ons geld niet terug! Ik vind dat géén manier van doen.

We willen graag per omgaande restitutie van de door Vliegtickets.nl / Alitalia geschrapte vlucht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 22 januari 2014 om 13:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het buitengewoon spijtig dat de behandeling van de restitutieverzoeken door Alitalia nog niet is afgerond.

Hoewel de invloed op interne verwerkingsprocessen bij een luchtvaartmaatschappij beperkt is, hebben wij zowel de ´refundafdeling´ als ons contactpersoon bij Alitalia een verzoek verzonden om de afhandeling van de restitutie te bespoedigen. Wij hopen dat zij hieraan snel vervolg zullen geven, zodat wij u de restitutie zo spoedig mogelijk kunnen retourneren. Zodra wij een reactie ontvangen van de luchtvaartmaatschappij, zullen wij u uiteraard zo spoedig mogelijk informeren.

Mocht u aanvullende vragen hebben betreffende het restitutieverzoek, dan kunt u dit e-mailen aan customercare@vliegtickets.nl.

Vertrouwende u, voor dit moment, voldoende te hebben geïnformeerd,

Customercare Vliegtickets.nl

Reactie van de melder van de klacht MK-1

3 jaren geleden - De klacht is pas opgelost als we ons geld terug hebben ontvangen en dat is nog niet het geval!

Alle klachten die gemeld zijn door MK-1