Klacht: reeds drie afspraken gemaakt voor plaatsen vloerbekleding en nog steeds niet geplaatst!

op 11 juli 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Op 24 april 2017 vloer besteld bij carpetright Turnhout afspraak gemaakt voor plaatsing op 30 mei in ons kantoor met vraag om in de voormiddag te komen plaatsen, de eigen klusmannen hadden het kantoor op maandag ontruimd. rond de op de middag geinformeerd waar de plaatser bleef, hij kon er elke moment zijn. Om half drie nog steeds niemand terug gebeld, men ging het uitzoeken, kwartier later telefoon dat de vloer niet binnen was. Begin juni bericht gekregen dat de vloer er was terug afspraak gemaakt voor plaatsing op 15 juni terug klusmannen aan het werk om leeg te maken. Om 12.35 uur telefoon dat de verkeerde vloer was geleverd dus geen plaatsing. Eind juni telefoon dat de juiste vloer nu binnen was, terug afspraak gemaakt om te komen plaatsen vandaag 11 juli om 9 uur klusmannen maken gisteren het bureel voor de derde maal leeg gisteren kreeg ik dan om 21,56 uur een bericht binnen dat de plaatser ziek was en de plaatsing niet kon doorgaan. De schade die wij hierdoor hebben geleden is hoog: onze eigen klusdienst is drie maal van Brasschaat naar Turnhout moeten rijden om de ruimte leeg te maken en ook drie maal de ruimte terug in te laden. Plus ook de overlast voor het personeel terplaatse dat gehinderd werd bij hun werkzaamheden. Om nog maar te zwijgen van de ergernis en de verloren tijd aan telefoons.

Dit is geen service hoe kunnen wij tevreden zijn???????
Als de vloer vandaag nog geplaatst zou worden zou dat niet meer dan correct zijn!!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 11 juli 2017 om 11:31 geantwoord

Erg vervelend dat de ingeplande stoffeerder zich voor vandaag ziek gemeld heeft, Echter heeft het filiaal alsnog een stoffeerder gevonden die de vloer vandaag komt leggen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden. En wij hopen dat als alles straks gelegd is, u kunt genieten van uw nieuwe vloer!

Heeft op 11 juli 2017 om 16:44 geantwoord

De vloer is geplaatst dus dat is dan wel goed, maar de door ons gemaakte kosten, namelijk het driemaal leeg maken van het onthaal/bureel en tweemaal terug plaatsen van de burelen en kasten hadden kunnen vermeden worden.
Men had ons tweemaal op tijd moeten verwittigen dat de eerste maal de vloer niet geleverd was, de tweede maal dat de verkeerde vloer geleverd was.
De aftrek op de factuur dekt niet de kosten die we hebben om onze klusmensen te betalen voor de verloren uren en verplaatsingen.

Alle klachten die gemeld zijn door vzw De Ploeg