Klacht: Red de bij

op 26 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Elf miljoen kilo landbouwgif wordt jaarlijks over de Nederlandse akkers uitgestort om uw winkels te vullen. Ik wil niet dat voor mijn aardappelen, groenten en fruit het milieu wordt vervuild en onmisbare bestuivers zoals bijen en hommels doodgaan. Zonder de bij geen appel, boontje of aardbei. Leg daarom meer gifvrije producten in het schap, doe per direct de meest schadelijke pesticiden in de ban en steun boeren die ecologisch gaan telen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jdgdjdgbdyhkdg