Klacht: Reclametaktiek

op 28 april 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste,
Ik wil graag eens mijn ongenoegen uiten ivm de reclamefolders.
Vorige week stond er Alles aan 0,99 met pijl naar het produkt zoals bijvoorbeeld de kippenbouten.(10 cent profijt!)
Nu ga je toch in de veronderstelling uit dat het aangeduide produkt aan deze prijs is zoals het in het groot erop staat!
Maar nee je moet wel de kleine lettertjes lezen en vasstellen dat dit niet zo is. Een woordje ‘vanaf’ zou het misschien aannemelijker maken.
Dit is zeker geen klantvriendelijke aanduiding van de prijzen alleen een verkoopstactiek!
Ik denk dat je op die manier hier in Vlaanderen meer klanten zult kwijtgeraken dan winnen.
Ik kom graag naar AH maar dit moest ik toch even kwijt.
MIA SOETE

Ben over het algemeen tevreden over de winkel en het behulpzaam en vriendelijk personeel .Daarom wil ik mij ook rechtstreeks tot U wenden omdat het personeel daar toch niets kan aan veranderen en zij zich inzetten om de klanten tevreden te houden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misoet