Klacht: Reclamecommercial vanaf 1-8-2017 alle produkten met gele stikker 75% extra kassakorting klopt niet.

op 04 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vanaf 1 augustus 2017 maken ze via de radiocommercial bekend dat je op alle produkten met gele stikker deze week extra 75% kassakorting krijgt. je koopt wat produkten met gele stikker en gaat er vanuit dat je die korting krijgt. Kom je thuis dan zie je bij kleding dat wel verrekend maar andere produkten maar 50% . Ik terug naar de winkel en toen werd mij verteld dat die korting alleen maar voor kleding telt. Dit is toch voor de consument misleidend, laten ze eens duidelijker zijn.

Laat Kruidvat eens duidelijk zijn en b.v. inplaats van een gele stikker op de produkten die er niet onder vallen een andere kleur stikker gebruiken dan ben je duidelijk voor de consument.

Ook vind ik dat je wanneer hun fout zijn dat toe moeten geven en die korting alsnog moeten geven ook al is het geen kleding.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bauwer