Klacht: Reclame

op 03 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 juli 2012 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Dit is de klantenservice van Lightinthebox.com. Onze excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Dit zijn geen advertenties die LightInTheBox.com naar u verstuurt, maar U heeft ons waarschijnlijk ge-liked op Facebook (of ‘leuke gevonden’ in het Nederlands). Hierdoor heeft u aangegeven aan Facebook dat u op de hoogte gehouden wilt worden van de verschillende updates van LightInTheBox.com. Het enige wat u hoeft te doen is naar de facebook pagina van LightInTheBox.com te gaan en het vinkje weg te halen achter ‘Liked’, of ’Vind Ik Leuk’. Zo ontvangt u geen updates meer van ons.

Met vriendelijke groet,
De klantenservice
Lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rimada