Klacht: rechtbijstand arag

op 22 januari 2014 over Arag in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

enigen tijd een zaak aangemeld de jurist belang hartig niet de zaak tot toe behoren i beuggels en hang telefoon op,klacht ingediend tegen haar krijg naar 3 keren bellen hoe het met de klacht is en zal terug worden gebeld is niet gedaan,naar de 4 keer bellen word ik te woord gestaan door m Looije,zij is onbeschoft agressief, vertel leugens,en zoek niet naar een oplossing,want zij ken i beuggels zeer goed.wel een beetje vreemd als je een klacht moet beoordelen en bekijk naar een mate naar de klacht. heb meteen de polis bij arag opgezecht wat onprofessionele bedrijf is dit bha bha krijg er een vieze smaak van.

Gewenste Oplossing:

er val geen oplossing te vinden de enige oplossing is de polis per direct te beëindigen en dat is ook meteen gedaan,
voor mij nooit meer arag en zal dit kenbaar maken op bij vrienden collega familie zakelijke relatie om nooit een polis af te sluiten bij hun.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arag over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door gj breda