Klacht: Recht op een niuwe telefoon

op 31 augustus 2016 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 15 -08-2016 telefoon samsung galaxy S7 binnen gekregen.
Za 27-08-2016 gebeld dat mijn telefoon het niet meer deed hij gaf horizontale en verticale strepen maakte een vreemd geluid en ging ook niet meer uit.
Mij is toen verteld door samsung dat ik moest bellen met gsmweb maar dat ik binnen mijn garantie termijn zat en recht had op een nieuwe telefoon,ik he oen gebel met gsmweb en dat is toen ook beaamt
Toen ik moest een formulier downloaden en invullen aangezien dat een reparatieformulier was heb ik terug gebeld dat niet goed was mijn man heeft zelfs aangeboden de telefoon te brengen dat was niet mogelijk maar de mevr aan de telefoon zei dat dat niets uitmaakte en dat ik er gewoon bij moest zetten een nieuwe telefoon .
Wat schets mijn verbazing ik krijg vandaag 31-08-2016 een mail hij is ter reparatie aangeboden.
Heb gebeld met de sevice desk krijg alleen maar te horen zo werken wij,hij is nu eenmaal ter reparatie gegaan kan er niets meer aan doen
erg klant onvriendelijk
Dit was ook niet de afspraak en wettelijk klopt dit ook niet!
Vriendelijke gr T.Brinkman

Nieuwe telefoon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin0611401411