Klacht: reageren niet op mail

op 01 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 15 juli gebeld heb mobiel ter reparatie kreeg per mail opgestuurd heb geen aankoopbon maar is via abonoment dus geen bon was geen probleem dus 6 dagen geleden weer email gestuurd geen reactie
dus vandaag 1 aug ook weer een email gestuurd.

Gewenste Oplossing:

wil graag reactie terug
want belkosten zijn vrij hoog

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Geachte klant, U geeft aan een mail te hebben gestuurd, welke vragen heeft u hierin gezet? Wellicht kan ik uw vragen via deze weg voor u beantwoorden. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht telefoon kapot

11 maanden geleden - Klacht is opgelost Telefoon is terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Fijn te vernemen dat de klacht inmiddels is opgelost. Wij hopen dat alles hiermee naar wens afgerond is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door telefoon kapot