Klacht: reageren niet op klacht en heb dossiernr

op 28 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Kan nu nergens inloggen met mijn klachtendossiernummer ;;;dus willen ze zich ervan af maken…

een of andere vorm van vergoeding

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

9 maanden geleden - Geachte heer Boelaers, Hartelijk dank voor het uiten van uw klacht. Graag wensen onze collega's van de Customer Service de kwestie te onderzoeken. Hiervoor hebben wij uw reserveringsnummer nodig. Zou u ons uw reserveringsnummer toe kunnen sturen? Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht martine63

9 maanden geleden - Hallo, Zie nu dat ik bij neckermann .nl mijn bericht geplaatst heb en ben uit Belgie(typte nochtans .be in) Reageerde vanuit Benidorm en kreeg ook ndl neckermann reacties,is dat altijd zo? Mijn boekingsnr dat ik ginder kreeg was, X8V96Z en heb al een klachtendossiernr ...TC-00125065 de laatste reactie van costumer...was..bij thuiskomst naar het bureau ,maar daar doen ze niets...'vul een klachtenformulier in'...terwijl daar mijn nr ,steeds 'error' vertoont als ik t intyp bij,je kan uw klacht opvolgen,niet dus! Kreeg ook tot 3 x toe een antwoord terug van een andere 'werknemer'(in Benidorm),wie volgt dan die klacht allemaal op...of niemand ? mvg,mevr Boelaers

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 29 juli 2016 om 02:20 geantwoord

Geachte heer Boelaers,

U heeft de reis gereserveerd via Neckermann België. U heeft nu de klacht ingediend bij Neckermann Nederland. Indien het u niet lukt de klacht via het klachtenformulier in te dienen. Kunt u eventueel ook telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 070-233.906. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Neckermann Reizen
Nederland.

Heeft op 01 augustus 2016 om 07:59 geantwoord

Kan nog steeds niet inloggen...moet ik nu de geschillencommisie inschakelen?
U schreef hierboven dat ik bij ndl de klacht indiende en op mijn reispapieren staat nochtans ...voor klacht,een mail sturen naar ConnectedNL.Thomascook.com!
Dat is toch Nederland?
Heb daar toen wel antwoord, 3 verschillende personen ontvangen per mail...
Ga ik nu de geschillencommissie inschakelen of wie helpt me?
Mvg,mevr B

Reactie van de melder van de klacht martine63

8 maanden geleden - hallo, Zoals ik al dacht...kreeg een mail terug...ze sloten ze het dossier af!! Zonder boeh of bah...geen enkele uitleg! Mooi klacht indienen dan..mij (en mijn familie aan weerszijden)zijn ze kwijt als klant hoor ,want iedereen vondt het schandalig dat wij zulke 'hotel'kamer kregen,was eerder onbewoonbaar!

Alle klachten die gemeld zijn door martine63