Klacht: Reageren niet op klacht

op 14 juni 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 17 mei een klacht ingediend, afgelopen zaterdag een herinnering gestuurd,waren ze klacht kwijt. Ik heb nogmaals een klacht ingediend, geven ze aan dat ik de debiteurenafdeling moet bellen. Tja zo kan ik ook een klacht oplossen. Ik heb op 21 april een mail gestuurd dat ik het openstaande bedrag niet in 1x kan betalen vanwege baanverlies. Ik kreeg een onvriendelijke mail terug van een medewerker dat ik dan niks had moeten bestellen. Gaan jullie zo met klanten om? Vervolgens krijg ik op 2 mei een formulier voor een betalingsregeling. Deze heb ik ingevuld en opgestuurd maar geen reactie ontvangen. In de tussentijd zijn er weer kosten bij gekomen. Ik vraag toch niet voor niks om een betalingsregeling? Graag wil ik een betalingsregeling treffen en de laatste incassokosten vind ik onterecht. Als ze hun werk hadden gedaan waren er geen kosten bijgekomen.

Ik wil gewoon een betalingsregeling treffen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

7 maanden geleden - Er is inmiddels, in gezamenlijk overleg, opnieuw een regeling getroffen met de klant. met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 28 juni 2016 om 11:24 geantwoord

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door b Dijkstra