Klacht: reageren niet

op 05 mei 2016 over Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks herhaalde emails (19, 20, 22 en 27 april en 4 mei 2016) met het verzoek om te reageren om te bevestigen dat een betaald bedrag terug wordt gestort indien blijkt dat de rekening inmiddels al betaald zou zijn geen enkele reactie.

Gewenste Oplossing:

Een empatische reactie en geen dooddoener.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door oomhenkb