Klacht: Reageert niet op E-Mail en telefoon, gerantie bepalen duurt twee weken.

op 18 september 2015 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Op 7 september heb ik mijn MSI 970 Gaming mainboard bij MyCOM Technische Dienst in Castricum ter reparatie aangeboden. Zij hebben het product in ontvangst genomen en geregistreerd onder reparatienummer *****

In eerste instantie ging het al fout bij het aannemen van de klacht, hier staat in beschreven dat de achter soundpanel defect is. Terwijl ik duidelijk heb uitgelegd dat de frontpanel defect is. Hier kwam ik zelf pas achter nadat de reparatie bon was uitgeprint, dit heb ik gemeld, maar de bediende vond het niet nodig een nieuwe bon te printen en heeft een interne memo van de correctie gemaakt.

Nu zijn we al tien dagen verder en nog steeds geen reactie. Op mijn e-mails naar de shop wordt niet gereageerd, telefoon wordt niet opgenomen. Ik vind dit een zeer slechte zaak.
Dit bord zit ruim in de garantie, kan niet door de technische dienst hersteld worden. Waarom duurt opsturen naar MSI zo lang?

De tekst hierboven heb ik ook naar info@mycom.nl gestuurd, maar heb daar nog niks van gehoord. Ook niet een reply dat de mail is ontvangen. Helemaal niks. Het mainbord ligt nu al twee weken in de winkel en de status staat nog op nieuw.

Als je zulk slecht personeel hebt lopen, kan je beter de filialen sluiten. Scheelt een hoop geld en voor de klanten een hoop ergernis.

Ik wil dit probleem snel opgelost word en dat er met mij gecommuniceerd word.
Met oplossen bedoel ik, dat ik een nieuw mainbord krijg en excuses voor het lange wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht DaChouffe

1 jaar geleden - We zijn nu ruim twee weken verder, MyCOM staat op het punt failliet te gaan, en de status van mijn reparatie is van nieuw naar wacht op onderdeel gegaan. Ga ik naar de site van MyCOM en ga ik opzoek naar een mainbord geschikt voor een AMD processor, geen meer te krijgen. Hier krijg ik echt een vertrouwens boost van. Bel ik naar de winkel met mijn probleem, wordt er opgenomen (echt waar) moet ik morgen maar terug bellen, dan is de bedrijfsleider aanwezig. Waarom moet ik de bedrijfsleider hebben, kan die betere smoezen verzinnen?? Heeft hij de oplossing, maar heeft het niet verteld aan zijn knecht? Om toch positief te blijven: 1. Ze hebben toch geluisterd en een mainbord besteld. 2. Ze nemen de telefoon op. MyCOM heeft van mij de gouden buttplug verdiend.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:53 geantwoord

Heeft op 12 juli 2017 om 21:41 geantwoord

Zit nog steeds met een defect mainbord, geen winkels in de buurt die het af kunnen handelen. Verschrikkelijke afhandeling door MyCom, geen alternatieven, geen communicatie. Blij dat ik er niks meer mee te make heb.

Alle klachten die gemeld zijn door DaChouffe