Klacht: Reageerd niet op annulering bestelling

N.Sah op 07 september 2021 over tomzorg.nl in de categorie Algemeen, Medische produkten

Bij Tomzorg een douchestoel besteld die zij zoals op website binnen 3 weken zouden leveren. Niet kunnen leveren. Na mail contact over waarom bestelling zo lang duurt geven zij aan dat er een alternatieve product is of ik mag de bestelling annuleren. Hele week gebeld en hoor dat ik wachtende n1 ben. Half uur tot uur verschillende dagen gebeld en als als wachtende nr 1 kom er nog niet doorheen. Op hun bandje zeggen ze om beter van dienst te zijn geholpen kunt u mailen naar [email protected] U krijgt dan binnen 1 werkdag een antwoord. OP 31 augustus gemaild dat ik desbestreffende order nr 550200300 wil annuleren en een bevestiging van mijn annulering wil. Geen antwoord gekregen. Ik heb op 2 september wederom gemaild. Tot heden geen bevestiging van mijn annulering . Vandaag 7 september weer gebeld vanaf 11.30 tot 12.30 en niemand nam op en ben nog steeds wachtende nr 1 in dat uur , tevens weer op bandje die je tussen het wachten hoort om te mailen en binnen 1 werkdag antwoord. Inmiddels 2 mailtjes 6 telefoontjes verder en 7 dagen verder geen reactie. Het is niet moeilijk om een bevestiging te sturen met uw bestelling annuleren wij. Zij kunnen een product niet leveren maar het annuleren kan Tomzorg ook niet op reageren.

Ik wil een bevestiging van dat mijn bestelling met order nr 550200300 betreffende douchestoel Miram te annuleren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over tomzorg.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Sah