Klacht: verzocht om 2e maal te betalen

korn op 15 juni 2015 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29/12/2014 abonnement Euro,s 44,50 betaald voor 2015. 29/4/2015 herinnering zou niet hebben betaald ,alsnog betaald. Na controle blijkt ik 2x betaald te hebben . 3/6/2015 brief verzonden n.a.v. gesprek met medew. Loyd Deul. t.o.h nog steeds niets terugontvangen.

Gewenste Oplossing:

na ontvangst van euro,s 44,50.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door