Klacht: Re: ruim 4 weken wachten op een nieuwe toestel

op 21 maart 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Eerder klacht gemeld via klacht.nl maar nog steeds Niet opgelost zie reactie
Wijzigen
Mijn Klacht
Telefoon is defect geraakt en ewp heeft deze laten ophalen door dynalogic. Vanaf het moment dat deze is ontvangen in het reparatie centrum niks meer gehoord van zowel ewp als de raparateur na een aantal keren contact te hebben gezocht per mail geen reactie. Daarna gebeld naar ewp maar die verwijzen je door naar dr reparateur. Reparateur gebeld en die geeft aan u toestel is onherstelbaar dus uw krijgt een nieuwe heeft u daarvoor geen email van gehad. Nog steeds geen email gehad over eventueel levering nieuwe toestel na weer contact met raparateur die geeft aan uw toestel is niet op voorraad en heeft een onbekende levertijd (waarachijnlijk komt deze met de boot uit china via afrika ofso).
Wacht nu al 4 weken op een nieuwe toestel maar niemand kan mij vertellen wanneer ik deze krijg.

Gewenste Oplossing
Zsm een nieuwe toestel (soortgelijke is ook goed als het maar niet een mindere is)
Mocht toestel niet leverbaar zijn graag bedrag van de telefoon storten zodat ik deze zelf kan kopen in elke telefoonwinkel

Extra informatie
EWP06009

Oplossing van EWP European Warranty Partners SE17 maart 2016 om 14:16
Geachte meneer ,

Heden hebben wij een terugkoppeling van Dynasure omtrent de schade aan uw toestel ontvangen. Dynasure heeft geconstanteerd, dat de schade BER is en vandaar hebben zij een vervangend toestel voor u besteld.

EWP

Als ik nu na bijna 5 weken eindelijk mijn toestel krijg die besteld is.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 mei 2016 om 14:44 geantwoord

Jullie zijn al wel snel met reageren het is inmiddels mei 2016 en heb me telefoon in februari opgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Zaidel