Klacht: RE: creditcard

op 10 augustus 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Er word niet op mijn mails geregeerd. Ik stuur vaak een mail naar PayPal toe. Ik wilde weten hoe ik een creditcard kon openen om een product te kunnen betalen de verkoper heeft speciaal voor mij een lijst gemaakt en wacht af of ik het nog wil maar ik heb hiervoor contact nodig met PayPal maar zoals ik hier boven al zei word ik KEIHARD genegeerd en dit is niet de eerste keer. Als ik inloggen met een vriendin de Facebook dan word er ook niet gereageerd, en ALS ze reageren dan geven ze niet echt een duidelijke antwoord.

Na een lange tijd zocht ik dus een product op ebay, uiteindelijk kom ik het op ebay tegen blijkt het te zijn dat ik het met creditcard moet gaan betalen, als PayPal hierop reageert dan zouden ze mij erg blij mee maken.

Als ik de product kan bestellen met of zonder een creditcard en als PayPal GAAT REAGEREN OP ME E-MAILS.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shingurashi