Klacht: Rc monstertruck

op 27 juli 2016 over Monstercars.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kocht een himoto rc truck brushless omdat je dan lekker weinig onderhoud er aan had werd verteld.
Binnen 2 dagen de rc binnen ik maak 1 rondje en de tandwielen begeven het van de motor blijkt dat het allerbelangrijkste onderdeel van de rc van kunststof gemaakt is en de hoge kracht van de accu niet aan kan.
Op gebeld en er werd gezegd ja is heel normaal is een fout van de fabriek. Dat klinkt bij mij als: ik koop een nieuwe auto maar je moet de versnellingsbak er nog zelf in zetten, maar goed.
De rc terug gestuurd, verzending voor eigen rekening.
Week later heb ik uhm terug met goede tandwielen. ik maak 1 bocht ( ongeveer 30 km/h in gras dus zo hard kun je niet crashen) rc vliegt over de kop de voor assen los dus maar weer in elkaar zetten de auto werkt perfect als ie alleen recht vooruit op asfalt mag rijden maar bij bochten zit ik weer te schroeven. Ik durf niet vol uit te rijden dan ben ik bang dat hij uit elkaar valt. Elk klein stootje gaat er weer iets los. Monstercars geeft niet thuis en antwoord nergens op ik kreeg 1 mailtje met: ik kon korting krijgen op onderdelen en als dit een echte auto was was hij ook totaal los.
Ik heb ergens anders een traxxas slash gekocht en die is onverwoestbaar dus het kan wel

Mijn geld terug ( het grootste gedeelteervan tenminste )en zij alle spullen weer terug.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Monstercars.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Monstercars.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Monstercars.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Monstercars.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Monstercars.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monstercars.nl

Heeft op 03 april 2017 om 14:37 geantwoord

Beste heer Nobel,

ik kwam deze klacht tegen op klach.nl en was niet op de hoogte dat u een klacht richting Monstercars had lopen. Het is inmiddels al driekwart jaar geleden dat u de klacht hebt geplaatst, maar ik zou graag alsnog een oplossing bieden. Stuurt u indien u nog steed ontevreden bent het produkt terug, dan krijgt u het aankoopbedrag van ons terug. MVG P. van Veen, Monstercars.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rally127