Klacht: Ratelende R-link navigatie

op 07 september 2018 over Autobedrijf Bochane in de categorie Autodealers

Vanaf het moment dat wij de auto hebben gekocht begint de R-link te ratelen als wij de navigatie gebruiken.
De eerste keer was op de A2 15 oktober 2017. Wij hadden de auto toen 14 dagen.

We hebben de klacht gelijk gemeld bij Bochane, als we de zekering eruit halen is het opgelost maar binnen een half uur begint het weer.

Bochane zei ons dat de zekering goed was en er dus niets aan de hand was.

Het probleem komt echter iedere keer weer terug, soms 3 x per uur.

Als je de sleutel uit het contact haalt, blijft de auto gewoon ratelen, het enige wat helpt is de zekering er uit halen even wachten en er opnieuw indoen.
Dan kunnen we weer 20 minuten tot een half uur rijden zonder herrie.

De auto is nu 14 dagen ter reparatie bij Bochane geweest en het enige wat ze hebben gedaan is de software ge-update. Ik heb mijn auto opgehaald en binnen een half uur was het weer mis. Volgens een automonteur is de R-link niet goed en moet er een nieuwe in, maar volgens Bochane hebben zij geen last als ze met de auto rijden.
Maar dit gebeurt ook niet bij een klein rondje in Arnhem, maar altijd op de snelweg. We hebben het geluid opgenomen en laten horen bij Bochane en dan snappen ze dat dat niet te doen is om zo te rijden, maar ze lossen het dus niet op. We hebben bij de auto zelfs nog een half jaar extra garantie gekocht voor 450 euro, maar kennelijk is dat voor Bochane niet genoeg. We hebben het probleem nu al een jaar en het wordt niet opgelost.

Ik ben pas tevreden als het probleem helemaal is opgelost en kennelijk is de enige oplossing een nieuwe R-link, volgens een automonteur tenminste. Wij willen dat Bochane dit voor ons oplost. We hebben niet voor niets extra garantie gekocht.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Bochane over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hennij27