Klacht: Rare wijze

op 29 november 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 09 december 2016 om 16:31 geantwoord

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij getracht contact op te nemen met de betrokkene voor nadere informatie. Op dit moment kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen. Wij verzoeken betrokkene om op klacht.nl het betreffende dossiernummer door te geven of volledig postcode en huisnummer. Zodat wij de klacht alsnog kunnen behandelen.

Afdeling klachtenafhandeling

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Syncasso wil de klager graag nadere uitleg over deze kwestie verstrekken. Hiervoor is echter wel nodig dat het Syncasso bekend is over welke kwestie de klager het heeft. Tot op heden heeft de klager hiervoor nog onvoldoende gegevens aan Syncasso verstrekt. Zodra deze gegevens zijn verstrekt, komt Syncasso inhoudelijk bij klager op deze kwestie terug.

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - De betrokkene wenst kennelijk niet mee te werken aan een oplossing, zodat het hiermee voor Syncasso ophoudt.

Heeft op 15 december 2016 om 10:56 geantwoord

Opgelost is het zeket niet ,zo komen jullie overal makkelijk van af

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Het is een misvatting dat Syncasso makkelijk van deze zaak af wil komen. Om een zaak op te lossen, is het echter wel veel belang dat Syncasso weet over welke zaak het gaat. Tot op heden heeft de klager dit niet duidelijk weten te maken. Vanochtend is getracht klager telefonisch te bereiken. Dit is niet gelukt. Wel is er een bericht ingesproken op de voicemail. Als klager niet duidelijk wil maken waar de klacht over gaat, dan houdt het een keer op. Afdeling Klachtenafhandeling Syncasso

Reactie van de melder van de klacht Droppenis

2 maanden geleden - Als jullie het niet weten over welke klacht het gaat ,zoals jullie dat al meerdere keren hebben vermeld,vindt ik het toch erg raar dat je nu wel kan bellen als jullie niet weten om welk persoon het gaat ? Ik heb geen voicemail dus mij hebben jullie niet gebeld ,ben ik toch wel benieuwd wie jullie dan wel gebeld hebben

Bericht van Syncasso

2 maanden geleden - Syncasso heeft contact opgenomen met het telefoonnummer welke klager vermeld heeft bij de klacht en de bijbehorende voicemail is ingesproken. Aangezien klager kennelijk geen voortvarende behandeling van zijn klacht wenst, zal Syncasso verder niet meer ingaan op de opmerkingen en insinuaties van de klager.

Alle klachten die gemeld zijn door Droppenis