Klacht: Rare service.

op 23 mei 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een anderhalf jaar geleden een hoop redelijk prijzige microfoon uitrusting gekocht (Microfoon, microfoon standaard, microfoon shock filter incl bevestiging enz.) Toen laatst tijdens mijn garantie tijd de rubbers het begaven van het shock filter viel het hele gebeuren op de grond met standaard en all door het gewicht van de microfoon en het fijt dat de microfoon daarom niet meer centraal hing. Ik had de door hun aangeraden standaard gekocht enz.
Naast het feit dat de zware microfoon het gellukig overleefde overleefde de shockmount de impact met grond niet.
Erg vervelend maar gellukig had ik nog garantie dacht ik, toen heb ik meerdere keren klanten service willen bellen maar kreeg ik keer op keer een winkel medewerker van een random locatie aan de lijn die me niet echt konden helpen. Uit het niet kreeg ik zonder enig contact opeens kort daarna een scan ticket van een verzend bedrijf om het terug te sturen. Mooi dacht ik gaat het dan toch geregeld worden. Ik heb het product netjes ingepakt en terug gestuurd en verwachte dat ze er dan wel over contact zouden nemen. Maar na enig wachten kreeg ik het terug gestuurd dan wel met een extra rubber wat ik ik op zich wel kon waarderen, maar het product zelf was met superlijm aan elkaar geplakt en dat was dan hun oplossing. Ik heb hier zelf ook superlijm liggen dus dat had ik ook zelf wel kunen doen. Gezien ik gewoon garantie heb vind ik dit dus niet echt een gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou toch wel een nieuwe willen krijgen of een vervanging van een soortgelijk product in de zelfde prijs klasse.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 25 mei 2021 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Yorick,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Jammer om te lezen dat de shockmount niet meer naar behoren werkte. We kunnen zien dat je het product inderdaad retour naar ons hebt gezonden. Wij hebben een onderdeel voor de shockmount ontvangen van de leverancier en het op deze manier gerepareerd. Mocht de shockmount nog niet naar behoren werken, dan mag je deze natuurlijk weer naar ons zenden ter reparatie. Een nieuwe opsturen is niet gebruikelijk, alleen in uitzonderlijke situaties. Bijvoorbeeld wanneer een product niet meer te repareren is.
Neem gerust contact met ons op indien je nog vragen hebt.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Heeft op 26 mei 2021 om 21:34 geantwoord

Het is gewoon een halve oplossing, met garantie verwacht je dat je gewoon recht heb op goede service wanneer iets door fabricage en of ontwerpfouten stuk gaat. De schroeven zijn met de reparatie gestript en het plastic is enigzins scheef vastgelijmd. Wat het en minder mooi maakt en ik verwacht ook niet meer dat het structureel even sterk is als dat het voor het lijmen was en daarom vertrouw ik het ook niet meer om me zware mic er in te plaatsen wat het product nu dus nutteloos maakt.
Ik heb service als dit nog niet eerder meegemaakt en zal dus ook niet meer gebruik maken van jullie in de toekomst of dan ook iemand aanraden bij jullie te kopen.
Het mag dan ook duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben en hoop dat toekomstige klanten een betere ervaring met jullie hebben als ik.

Yorick G

Alle klachten die gemeld zijn door The IznBringZ