Klacht: Rare klantenservice/ webcare facebook

op 26 april 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Zowel mijn man als ikzelf kunnen niet via afterpay bestellen.
Meedere malen via de mail gegevens opgevraagd en er zouden geen gegeven van bijv niey betaalde orders zijn. Prima, dus ik wilde iets bestellen, waarvoor ik wil weten of het past, en ik kreeg de melding dat ik niet kon bestellen via afterpay.

1 hele simpele vraag; waarom kunnen wij beide niet bestellen?? Kreeg ik stomme antwoorden zonder duidelijke afwijs reden! Ik wil dan wel is weten waaronder welke gegevens wij geregistreerd staan!

Ik stel een simpele vraag?!! Waarom kan ik er geen gebruik van maken?! Wat is daar niet aan te beantwoorden? Waarom is het gebruik van afterpay niet mogelijk?? Graag een normaal antwoord en niet van die omslachtige onduidelijke antwoorden! Ik vraag toch niks raars??

Al vele malen eerder heb ik gevraagd waarom ik geen gebruik kan maken, jullie hebben geen openstaande rekeningen of iets werd mij verteld, dus ik wil weten waarom kan ik geen gebruik m

Ik wil dus gewoon de reden weten waarom ik/wij niet kunnen bestellen! Ik vind het belachelijk dat er niet een duidelijk antwoord wordt gegeven!

Krijg ik net een of ander stom antwoord over de privacy wet dat ze daarom niks kunnen toelichten???? Het zijn ONZE GEGEVENS! Wat nou privacy???!!!

Ik wil een net en duidelijk antwoordt! En inzage in onze beide gegevens! Dat is toch niet zo moeilijk???? Als hun ons afwijzen is daar een reden voor, GEEF DIE DAN OOK NETJES.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 27 april 2017 om 16:33 geantwoord

Beste mevrouw Miguel- van Duin,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u geen bestelling heeft kunnen plaatsen.

Echter, AfterPay is een service. Op dit moment is de afweging gemaakt om die service niet aan u aan te bieden. Ik begrijp dat dit vervelend is en dat u hiervoor een exacte reden wilt, echter kunnen wij die u niet verstrekken. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Dieuwke

Heeft op 27 april 2017 om 17:02 geantwoord

Ik vind het belachelijk dat ik niet een antwoord krijg waarom wij er geen gebruik van kunnen maken?! Waarom wijs je dan af als je geen exacte reden kan geven??????

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy-88