Complaint: Rang1tickets komt overeenkomst niet na !!

on 22 februari 2018 about in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Rang1tickets snel dezelfde dag dat het bekend werd 11 tickets besteld voor de familie om het concert van Sting op 7 juli 2018 bij te wonen in de tuin van Paleis Soestdijk. Iedereen natuurlijk heel erg blij.
Totdat ik vorige week (6 weken later pas) de onderstaande e-mail ontving:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft tickets besteld voor Sting op 7-7-2018 om 21:00 uur op Paleis Soestdijk in Baarn.

Wij vinden het erg vervelend om u deze mail te moeten sturen. Onze leverancier heeft aangegeven dat er iets is misgegaan met de levering van deze tickets. Wij hebben ons best gedaan om onze leverancier te houden aan haar leveringsplicht maar wij hebben inmiddels van hen te horen gekregen dat de levering definitief niet door kan gaan. Door deze overmacht kunnen wij uw tickets helaas niet leveren. Hiervoor bieden wij u onze oprechte excuses aan.

Omdat wij het betreuren dat uw bestelling Sting op 7-7-2018 in Paleis Soestdijk Baarn niet door heeft kunnen gaan mag u bij ons een nieuwe bestelling doen en krijgt u er 20 procent van het betaalde bedrag GRATIS bij!

Graag ontvangen wij van u het e-mailadres waar wij uw couponcode naartoe kunnen sturen.

Wilt u geen gebruik maken van deze couponcode dan is het ook mogelijk om het betaalde bedrag teruggestort te krijgen. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice. U kunt reageren door deze email te beantwoorden. Mocht u liever contact wensen met een van onze medewerkers, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice via de telefoon of door middel van onze LiveChat. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Nogmaals onze excuses.

Team Rang1tickets
Telefoonnummer: 085 744 10 50

Kon wel een nieuwe bestelling doen voor iets anders met 20% vergoeding, maar daat gaat het niet om ;-(

Wat balen zeg, iedereen had zich er al op verheugd, hier dus geen tickets meer bestellen !
Bewerk

Message from Robin from Klacht.nl