Klacht: uitbetaling waardeloos

op 13 december 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Randstad doet de payrol voor een bedrijf waar ik stage gelopen heb. Eerst hebben ze niets ontvangen , dan zijn ze alles kwijt , dan is het weer niet goed , dan is weer niets ontvangen enz enz Me laatste werkdag was 15 november en nog steeds geen cent gevangen van dit bureaucratische bolwerk. Verhuisd van medewerker naar medewerker met toezeggingen en beloftes maar tot op heden niets. Arrogante medewerkers , niets zeggende ondersteuning , geen enkele drive de boel op te lossen. Ik kan u slechts aanbevelen om nooit met randstad in aanraking te komen. Gelukkig kunnen mijn ouders de gemiste inkomsten voorschieten maar als dat niet zo was heb je pas echte problemen. Waardeloos bedrijf dat zijn slogan zeker niet nakomt.

wil me geld en het boek randstad sluiten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Randstad

Heeft op 13 december 2019 om 16:49 geantwoord

Beste Nick, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: https:www.randstad.nlwerknemerscontactklachten-werknemers
Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet! ^Meg

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Randstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 december 2019 om 17:43 geantwoord

nog een manager ? weer een gesprek ? stuur nou gewoon me geld dan is het klaar

Alle klachten die gemeld zijn door highrider