Klacht: Salaris te weinig

op 16 januari 2020 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Door een fout in het systeem van randstad, hadden ze mijn feestdagen (2e kerstdag en nieuwjaar) niet uitbetaald naderhand netjes ingevuld en het geld ontvangen de dag erop, nu blijkt dat jullie systeem weer iets fout heeft behandelt. Ik werk gem. 36u per week. Op mijn loonstrook van vorige week staan 36 gewerkte uren en daarbovenop 1 vakantie en 1 feestdag van de week van kerst. Waardoor ik nu teveel belasting heb betaald. Conclusie, er word mij gezegd dat ik pas volgend jaar (2021)in april dat geld pas kan terugvragen bij de aanslag van 2020. Ik vind dit eerlijk gezegd niet kunnen, ik heb recht op dat geld en er word me heel nonchalant gezegd sorry kunnen er niks meer aan doen ik ga niet opdraaien voor jullie fout dus een passende oplossing hiervoor vinden, vind ik maar normaal.
Dank bij voorbaat.

Als ik mijn volledige weekloon heb ontvangen voor 36u

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Bericht van Randstad

2 maanden geleden - Beste Kevin, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: http:bit.ly2ODKszZ Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet! ^Meg

Alle klachten die gemeld zijn door Sundosia