Klacht: Reservering

op 07 januari 2020 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Randstad stelt steeds mijn reservering op,aan de hand van mijn einde conyract.Werk al sinds week 40 niet meer voor hun.
Wil eindelijk mijn geld hebben,omdat ik dan boodschappen kan doen­čśí

Als ze dit overmaken.
Was mij beloofd einde van vorige week of op 6 januari?! En dat dit namens mijn gezegde niet zo moeilijk hoeft te zijn.

Groet,

Bianca van der Veer
15-07-1970 voor extra gegevens van mij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

Bericht van Randstad

1 maand geleden - Beste Bianca, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: http:bit.ly2ODKszZ Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet. ^Flo

Reactie van de melder van de klacht Wadlope

1 maand geleden - Bellen is lastig,door mijn werk. Wil graag opdeze manier een oplossing van een manager hebben.

Bericht van Randstad

1 maand geleden - Als bellen niet mogelijk is, kun je ook je klacht indienen via het contactformulier van de kwaliteitslijn. Hierbij de link: https:www.randstad.nlwerknemerscontactklachten-werknemers

Bericht van Randstad

1 maand geleden - Helaas worden links hier niet juist weergegeven, met zoekopdracht Randstad Kwaliteitslijn brengt google je naar de juiste pagina. :)

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope