Klacht: problemen

op 11 september 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

ik werk al 3.5 jaar bij een bedrijf in Eerbeek en heb ik van af begin al gezegt geld was te weinig. Toen werk ik in 3 ploegen en was machinevoerder.
Toen ben ik uitgegleden en werd ik bekogelt met een plamuurmes, toen heb ik machine uit gezet om dat ik niet goed werd toen kwam de ploegchef er aan die riep mij om naar de kantoor te komen. Waar om dat de machine uit stond.
Volgende dag was randstad er ook bij moest ik er weer in de kantoor komen wat er is gebeurd van een dag terug dat heb ik gezegt dat ik bekogeld werd met plamuurmes en kon ik vertrekken maar dit heeft randstad niks gezegt.
nu heb ik geen ontslag papier omdat het niet nodig was. Nu hebben ze een berekening gemaakt wat er fout gegaan is dat was eerst 5000,00 euro maar nu gaat randstad zakken naar 818,00 euro volgens mij klopt er iets niet helemaal.
En nu gaat de jurist {van f.n.v bond) met randstad mee. Dat duurt nu al 4 jaar al aan de gang. Ik heb 2 juristen gehad de eerste van die 5000,00 euro is met pensioen gegaan en heb ik nu deze en die gaat met randstad mee. Mag dat ik heb haar aangevraagd. Ik heb hele berekening van de 5000,00 euro.
En hier zit bij te weinig loon, geen pensioen, betaling voor wikkelaar, 1 contract, Geen beoordeling ieder half jaar.

dat ik die 5000,00 euro heb

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hlansink1977@gmail.com