Klacht: Ontevreden over sollicitatieprocedure bij Randstad Utrecht Lange Viestraat 2a

Ik heb veel tijd gestoken in de voorbereiding van een test. Deze test maakte deel uit van een sollicitatieprocedure en zou met succes moeten worden afgerond. Ik behaalde een 8,0 voor deze toets. Desondanks leidde het niet tot een uitnodiging, intercedente ontving geen antwoord op mails, maar werd vervolgens niet doorgepakt om alsnog op andere manieren contact tot stand te laten brengen. Lees verder in mijn uitgebreide recensie op de reviewpagina Randstad Utrecht, Lange Viestraat, op Google.

Duidelijkheid. Duidelijkheid van PostNL waarom er niet werd gereageerd en antwoord op de vragen in de mail naar intercedente. Eigenlijk zou een compensatie op zijn plaats zijn, voor de tijd die ik heb gestoken in het leren van de toets, wat, blijkt achteraf, verloren uren zijn geweest. Is wel zo gepast naar de sollicitant toe.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Bericht van Randstad

6 maanden geleden - Beste sollicitant, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: https:bit.ly2ODKszZ Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet. ^Flo

Alle klachten die gemeld zijn door Sollicitant Randstad Utrecht Lange Viestraat