Klacht: Onterecht betaling verzoek

op 07 augustus 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Tijd geleden heb op de dataschering basis voor randstad gewerkt.
De opdrachtgever heeft de opdracht vroegtijdig beëindigd.

Echter was de afspraak met randstad dat mijn vakantie dagen en vakantie geld recht getrokken worden met elkaar.

Na half jaar ontvangende ik een rekening van rond €350 voor te veel betaalde vakantie geld, maar mijn contactpersoon wist ook hier niks van.

Randstad ijst dat ik deze rekening betaal, maar de laatste loosstrook waar deze bedrag is op opgesteld is opgemaakt op een data wanneer ik niet meer bij randstand in opdracht waas.

Als ik de onterechte rekening wat na half jaar bij mij terecht komt niet hoeft te betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Bericht van Randstad

6 maanden geleden - Beste Raha, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: http:bit.ly2ODKszZ Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet! ^Alice

Alle klachten die gemeld zijn door Raha96