Klacht: Niet betaalde feestdagen

op 20 december 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Er werd mij verteld door Tamara van Randstad Maastriucht dat ik feestdagen krijg uitbetaald. Dan bel ik naar haar over informatie over mijn contract zou eind december begin januari aflopen bij Boels Sittard. Dan geef ik aan ik word misschien aangenomen ander bedrijf in januari maar is nog niet zeker vraag naar uitbetaling feestdagen ja of je nu opzegd of 31 december je krijgt niks uitbetaald van de feestdagen zonder reden. Ze heeft helemaal geen informatie opgezocht erover haar mond gehouden dan ik wel gewoon betaald kreeg zonder schriftelijk bewijs van mij opgezegd bij boels in sittard. En krijg ik dan mail algemene mail dat ik feestdagen wel uitbetaald krijg vraag ernaar zegt ze me dat ze niet goed had gekeken en wel recht op had maar nu is opgezegd waardoor ik niks krijg maar wel recht op had als gewoon was gelopen tot einde contract! Niet me fatsoenlijk geïnformeerd gewoon genaaid!!!!!

Wel feestdagen uitbetaald krijg heb ik recht op vind dit echt een naaiactie heel onbeschoft niet goed gekeken en zegt gewoon tegen m8ij dat ze niet goed heeft gekeken en niks kan doen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door demimeertens23