Klacht: negatief schrijven in mijn dossier

op 11 februari 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Ik heb jaren lang voor Randstad gewerkt 5-6 jaar en ben toen ontslagen omdat de productie afnam, helaas maar er was over en weer nog al negatieve spraak en men heeft dit in mijn dossier geschreven.
Echter nu na jaren ben ik weer werkloos geworden en overal waar Randstad werk word ik om die negatieve schrijven niet aangenomen.

Terwijl men mij graag wil hebben ,maar er word gezegd ik mag je niet aannemen helaas

Als mijn negatieve schrijven van mijn dossier is weggehaald. en ik weer een eerlijke kans kan maken om te laten zien wat ik kan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht antoon 1

1 maand geleden - Hierbij wilde ik u vragen of de klacht al behandeld is . Met vriendelijke groet A de Lange

Bericht van Randstad

1 maand geleden - Beste Antoon, bij Randstad willen we altijd jouw kant van het verhaal horen. Daarom hebben wij een speciale, onafhankelijke kwaliteitslijn. Je kunt onze medewerkers op weekdagen telefonisch bereiken van 8:30 tot 17:00 uur door te bellen met 0800 4000 240, of door gebruik te maken van dit contactformulier: http:bit.ly2ODKszZ . Jouw klacht komt dan direct terecht bij de juiste manager. De manager zal binnen twee werkdagen contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken en samen met jou te kijken wat de beste oplossing is. Wij zien jouw bericht graag tegemoet! ^Betty

Alle klachten die gemeld zijn door antoon 1